onsdag 8. januar 2014

Blanke ark










11 kommentarer:

Turid sa...

Så fine bilder! Gratulerer med kjempefin reportasje i Rom 123 ;)

KROnPRINSESSENE sa...

Endelig tid til bloggrunde og da fant jeg deg :)
For et koselig og fint kjøkken du har... Virker så lunt og godt på bildene.
Ønsker deg lykke til!
Klem May Helen

Anonym sa...

Hei ! Tusen takk for masse inspirasjon i rom 123 :-) For et flott hus dere har ! Skal i gang med bygging av en lignende bolig snart og falt helt pladask for stuegulvet ditt :) Lurte på om du kunne svare meg på noen sp.mål ang det? Hvilken betong er det og hvor mange ganger har dere lakket det? krever d mye vedlikehold? På forhånd takk :-) mvh Anna Lena :-)

(eddas) sa...

Kjempefint kjøkken!

Bjørkli Søndre sa...

Herlige bilder fra ditt inspirerende kjøkken! Stilig kontrastbruk hos deg! Det liker jeg!

Lykke til i utfordringen! :-)

Håper vi møtes igjen snart!
Klem Hilde

Hege Magreth Åbelvold sa...

Tusen takk Turid! ;)

Tusen takk May Helen, kjekt å høre at du likte det! :)

Hei Anna Lena! Så kjekt at du likte heimen vår! Betonggulvet er sjølve plata som er støpt på huset. Altså vanleg betongmasse (men denne er jo ulik kvar gong, slik at sluttresultatet er ikkje så lett å forutsjå) Vi har olja det 2 strøk med Oxan Gulvolje! Etter 3 år har vi oljet det 1 gang til. Ellers er det veldig lite vedlikehold og er lett å vaske med vanleg grønnsåpevann. Et gulv som tåler alt! Vi er superfornøyde!

Tusen takk Edda!:)

Takk for det Hilde ;) Ja, vi får satse på eit snarlig møte igjen! Så koselig sist!

Fin søndag alle saman, helsing Hege :)

Jorunn sa...

Hei Hege,

Så fine kjøkkenbilder hos deg :) Og gratulerer med finaleplass hos NIB - jeg har stemt på deg.
Lurer på hvor du har fått tak i de tøffe barstolene.

Ellers må jeg skryte av den flotte bloggen din og de inspirerende bildene du deler med oss!! Tusen takk!

Hege Magreth Åbelvold sa...

Tusen takk Jorunn! ;) Set veldig stor pris på at folk tek seg tid til å stemme på meg! Og så hyggelig at du liker det eg legg ut og pusler med her i heimen! ;)
Barstolene er fra det glade 70- tallet, desse er frå min barndomsheim ( den gong alle hadde ein bar med skotsk-rutede vegg til vegg tepper i kjelleren)
og tek eg ikkje feil er det frå den tids Slettvoll. Har sett lignende både på finn og på fretex, så det skal være fullt mulig å oppdrive! Lykke til og ha ein fin fin dag! Hege :)

Bopel og busker sa...

Ser veldig lun og varm ut den brunfarga du har mala kjøkkenveggene. Du har ikke tilfeldigvis fargekoden? Lykke til i konkurransa :)

Hege Magreth Åbelvold sa...

Hei! Fargekoden er S 1505-Y40R :) Helsing Hege

Bopel og busker sa...

Tusen takk :)